Fellow Friends

22 September 2023

Sudah Sampai Sini: Fasa Baru Bakal Bermula

Assalamualaikum wbt & Salam Sejahtera guys!

Setahun lebih tidak bersua di sini. Betul lah kata orang, bila dunia dah terlalu sibuk, urusan rutin kebiasaan pun pasti berubah.

Begitu juga aku. Alhamdulillah disibukkan dengan urusan harian, urusan kerja serta beberapa komitmen lain. Dan hari ini 22 September 2023, mungkin jadi hari terakhir untuk aku tamatkan zaman bujang. InsyaAllah.

Sejauh ini ya perjalanan mencari zaujah. Tak siapa sangka tak siapa duga bahawa jauh macam mana mencari tapi lah dekat sini aje jumpanya. Hikmah di sebalik setiap perancangan Tuhan satu persatu terserlah ketika dan saat ini.

Fasa berkenalan yang cukup senang, mudah dan proses pun dimudahkan especially di side keluarga. Mudah semudah-mudahnya sampaikan termakbul hasrat kami berdua untuk merealisasikan impian untuk merancang semua dan buat semua keputusan sendiri. Orang tua hadir sebagai VIP guest sahaja pada hari kejadian.

Bercerita macam dah berjalan je majlisnya. Hahahaha. Ni sebab nak hilangkan nervous je ni.

Dalam masa yg sama jika bakal zaujah baca coretan ini. Satu pesanan yang aku ingin titipkan. Terima kasih kerana hadir pada saat dan waktu yang tepat untuk diri ini. Tatkala aku mencari-cari zaujah ini Tuhan izinkan untuk aku bersedia dan sediakan segala keperluan. Akhirnya tiba saat yang dinantikan. Semoga hubungan yang bakal kita meterai ini diberkati hingga akhir usia kita. Terima kasih kerana buat aku jadi diri sendiri tanpa selindung apa-apa. Aku harap kau juga dapat terima segala kekurangan ini.

Akhir sekali, terima kasih untuk semua kenangan indah pahit dan manis bersama semua insan yang pernah bersama sehingga sampai ke tahap ini. Percayalah aku sangat berterima kasih dengan kehadiran mereka sehingga aku faham dan mengerti cinta sejati tetap menjelma kini.

Selamat melayari dunia baru. Tamat satu bab. Bermula bab baru! Adios


Beberapa jam sebelum akad

22/09/2023 - 11.57 pm

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...